Nyheds juni 2024

22. juni 2024 kl. 13:22

Så nærmer sommerferien sig og turneringen i foråret er slut.

Flere hold har allerede holdt afslutning og sagt farvel og på gensyn i august. Træning opstartes igen for de fleste hold mandag den 12. august. DBU turneringen forventes startet i samme uge.

Tilmeldingsfristen af hold til DBU turneringen til efteråret er passeret og holdene er tilmeldt rækkerne den 17. juni, der var sidste dato herfor.

Inden ferien er helt slut afholder klubben dog igen i år Fodboldskole fra 29. juli til 2. august. Der er fortsat få ledige pladser.

Til det sidste DBU Børnestævne, som var et medaljestævne, i weekenden den 15. og 16. juni, var det lykkedes klubben at få en del årgange og puljer afviklet i Hundige og der var derfor et par travle dage i klubben, desværre med skiftede sommervejr.

I løbet af 2 weekender i starten af juli var først pigerne og derefter i weekenden efter drengene til DBU Sommerland Sjælland stævne og som vanlingt var der mange børnehold tilmeldt.

Den 2. juli laver vi igen i samarbejde med Greve Nord og Balder Danmark - det tilbagevendende årlige ”Sommesjov” arrangement med Fodboldturnering, hoppeborge, rundbold, vandglidebane og selvfølgelig sommerhygge med mulighed for køb af Slush-Ice, pølser m.v. Det forventes ligeledes på dagen at vi har officiel indvielse af Pannabane og Teqball borde, i form af ”dygtige performere” der kommer og viser deres færdigheder på de nye erhvervelser, der er leveret af ”Salling Fondene” via Broen Greve. Alle er velkomne.

Alle medlemmer, forældre og trænere ønskes et velfortjent pust fra hverdagen, med ønsket om en rigtig god og vellykket sommerferie.