Nyhedsbrev maj 2024

17. maj 2024 kl. 11:23

Nyhedsbrev maj 2024

Det føles at være gået hurtigere i år, men halvdelen af DBU turneringen er nu overstået. Måske det skyldes at varmen i år lod vente på sig. Samtidigt har der været flere oversidderkampe end normalt i flere af rækkerne. Dvs. hold der trækker sig efter de er tilmeldt. Det betyder at et hold så desværre samlet set får færre kampe.

Har fået flere forespørgsler om hvorfor der ikke er dommer på nogle kampe. Klubben har bestilt dommer til alle hjemmekampe i 8 og 11 mands. Holdkontakt har derfor opgaven med at tjekke nogle dage før kampen afvikles, om der er påsat dommer, alternativt finde anden løsning. Hvis kamp flyttes er der ingen garanti for at dommer medflyttes.

I april og maj har der været afviklet et velbesøgt årgang 2015 stævne og et par ”Store kampdage” med mange mennesker på anlægget. Den indkøbte container kiosk har været et stor succes, i stedet for de besøgende skal op på 1. sal og hente f.eks. kaffe. Der er 2 ”Store Kampdage” mere i foråret søndage den 26. maj og den 8. juni og klubben har ligeledes budt ind på det sidste DBU børnestævne i foråret i weekenden den 15. og 16. juni.

Et årgang 2015 hold drenge har været i Tyskland og deltage i en stor international turnering og et årgang 2016 hold drenge er lige nu på vej til Tyskland, for ligeledes at deltage i international turnering. Klubben ønsker holdet held og lykke.

Den. 8. juni afvikles et pigestævne i 4 puljer for piger hvor der ventes mange mennesker på anlægget. Der var puljelodtrækning i klubben i onsdags til de 4 puljer, der spilles med semifinaler og finaler.

Onsdag den 29. maj kigger kommunens Kultur- og Fritidsudvalg forbi for at se og høre om klubben.

Lørdag den 1. juni afvikles Greve Sommerfestival og ”Fodbold for Hjertet” holdet er repræsenteret med bl.a. fodbolddart. Greve Sommerfestival er Greves største årlige begivenhed og mange borgere møder sædvanligvis frem.

Endelig vil jeg så et slag for tilmelding til årets Fodboldskole 2024 der afvikles i uge 31 fra 29. juli til 2. august. Se opslag på hjemmeside og i klubben.

Alle hold ønskes en god pinse.