Nyhedsbrev oktober 2024

21. oktober 2024 kl. 11:44

Efterårsferien er ved at være overstået, og fodbolden ruller igen med de nye udsendte vintertider i haller og på kunstbane. Husk at få adgangstegn i de haller holdne er tilknyttet.

Der har været foretaget reparation af kunstbanen i uge og håber vi kan mærke forbedringer på underlaget og så har vi forhåbentligt et helt nyt underlag til næste vinter 2025/2026.

Den 21. september afviklede klubben to større stævner på en gang, og det bevirkede desværre, som ventet, kæmpe udfordringer med parkeringer i området. Især formiddag. Vi kan kun endnu en gang beklage til klubbens naboer. Det blev vurderet af der var mere end 700 mennesker på anlægget på dagen.

Den 30. september afholdtes trænermøde hvor der blev orienteret om at Bestilling af materialer, Booking af Cafe, Flytning af spiller, banebooking og stævnetilmelding skal foregå via hjemmeside og med træners/holdleders DBU adgang. Det skulle gerne mindske antallet af de mange mundtlige beskeder og manglen på oplysninger for den enkelte aktivitet.

Den 30. oktober kl. 17.00 kommer Brøndby Mascot – Nanok - forbi klubben. Nanok vil gerne hilse på alle børn i klubben.

Den 9. november afholdes der som vanligt børne- og ungdomsafslutning I Greve Viden Center hvor alle børn, forældre og bedsteforældre er velkomne til at komme og fejre afslutningen på sæsonen. Der informeres snarest nærmere på klubbens Facebook.

En dag for pigerne er under udvikling og forventes at blive afviklet i Valhallen. Vores gode samarbejdspartner DIF har medsponseret arrangementet. Dato udsendes så snart den er fastsat.